Jūs esate: Pradžia » Visoje Lietuvoje (išvažiuojamosios) » Kam reikalingas mikrofonas ausinėse?

Kam reikalingas mikrofonas ausinėse?

Jei naudojate ausines verslui, turite naudoti tas, kurios užtikrina nuolatinį garsų, aiškų ir profesionalų garsą ir kokybę. Ir tiesa ta, kad ne visos ausinės gali tai suteikti.  Viena iš priežasčių, kodėl tai tiesa, yra ta, kad ausinėse naudojami mikrofonai skiriasi. O tinklaraštyje kalbėsime apie praeityje ir dabar esančius ausinių mikrofonus, tad baigę skaityti, būsite šiek tiek daugiau informuoti apie ausinių mikrofonus ir svarbų jų vaidmenį. Pažvelkime atgal ir į dabartį, kad sužinotumėte daugiau apie ausinių mikrofonus, kaip jie pasikeitė ir kodėl jie svarbūs šiandien taip dažnai naudojamiems balso ir vaizdo skambučiams. Ausines su mikrofonais ir kitus kompiuterio priedus rasite GameRoom.lt.

Ką pasirinkti, jei norisi, kad nesigirdėtų aplinka?

Pirma, yra ausinių mikrofonai, kurie skirti triukšmo slopinimu, ir tie, kurie pažymėti itin stipriu triukšmo slopinimu. Bet kokiu atveju, visi šie mikrofonai turi bendrą bruožą – jie skirti pašalinti foninį triukšmą, kad skambinantieji negirdėtų nieko iš aplinkos. Tai ypač svarbu, jei bendradarbiai fone kalba apie jautrius dalykus, pavyzdžiui, finansinius, sveikatos ir teisinius dalykus. Dalykai, kurių nenorite, kad skambinantieji girdėtų. Pirmosios kartos triukšmą slopinantys mikrofonai, naudojami verslo ausinėse, tinkami. Jie padaro tai, kam jie buvo skirti, pašalina foninį triukšmą. Tačiau, kaip galite įsivaizduoti, kai kurie modeliai atlieka geresnį darbą nei kiti. Tas pats skirtumas egzistuoja ir šiandien, kai kurie modeliai aiškiai atlieka geresnį darbą. Žinome, kad tai tiesa, nes išbandome daugybę gamintojų ir modelių, todėl gana lengva pastebėti tuos, kurie puikiai sumažina triukšmą, ir tuos, kurie ne. Šiandien verslo ausinės, kaip ir kiti įrenginiai, naudojasi naujomis technologijomis. Verslo ausinių fono triukšmo mažinimo laipsnis akivaizdžiai pagerėjo, palyginti su modeliais prieš 10–20 metų.

Kuo svarbus ausinių mikrofonas?

  • Skamba geriausiai, kai atliekami svarbūs verslo balso ir vaizdo skambučiai. Jūsų skambesys palieka įspūdį ir norite, kad įspūdis būtų kuo geresnis.
  • Norite skambėti profesionaliai, nuosekliai. Geras mikrofonas tai suteiks.
  • Nenorite, kad skambinantieji girdėtų jūsų foninį triukšmą, o kai to negirdi, suteikiate jiems geresnę ir profesionalesnę skambučių kokybę. Norite, kad jie būtų susitelkę į jūsų pokalbį, o ne į tai, kas vyksta aplink jus.

Taigi, nesvarbu, ar dirbate privačiame biure, ar judriame kontaktų centre, geros kokybės ausinių mikrofonas yra labai svarbus, jei norite skambėti geriausiai ir suteikti skambintojams geresnę patirtį.

Turėkite omenyje dvi mikrofono detales

Mikrofono padėties nustatymas. Optimali vieta ausinių mikrofonui dėti yra dviejų pirštų plotyje nuo burnos kampo ir tiesiai po apatine lūpa. Jei mikrofonas yra per arti burnos, garso kokybė gali būti prasta. Ir jei padėsite mikrofoną per toli, skambinantiesiems bus sunku jus išgirsti. Taip pat galite apsvarstyti galimybę naudoti mikrofono priekinį stiklą, nes tai gali padėti pagerinti garsą. Kai kuriuose biuruose oro kondicionieriaus ventiliatoriai arba asmeniniai ventiliatoriai gali pūsti orą į jus. Kai taip atsitiks, tai gali turėti neigiamos įtakos ausinių mikrofono veikimui. Vienas paprastas sprendimas – užstumti putplasčio priekinį stiklą ant ausinių mikrofono galo. Tai padės apsaugoti mikrofoną nuo vėjo. Kitas priekinio stiklo naudojimo pranašumas yra tai, kad mikrofonas bus švarus, jame nebus dulkių, nešvarumų. Nesvarbu, ar dirbate ramiame biure, kuriame yra tik  vidutinio triukšmo tikimybė, ar net triukšmingiausiame biure, turėti ausines su geros kokybės mikrofonu, galinčiu gerai pašalinti triukšmą, yra tiesiog gera idėja.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes